woensdag 8 februari 2012

NIEUW

Daar zit ik dan achter mijn bureau. Niet voor het eerst trouwens. Het bureau en deze werkruimte gebruik ik al jaren. Ik kijk naar mijn scherm en zie daar mijn eigen website. Die is wel nieuw! Gloednieuw! Ik ben er trots op. Het was echt een broedproces, maar wat er nu op staat is echt wat ik wil. Dat broedproces past wel een beetje bij me. Niet zomaar iets doen, alles vooraf goed doordenken, feedback vragen, bijstellen, nog eens een ander fotootje.

Tja en dan die naam: MIJN-BOUW. Maar wel met een leuke animatie voor MIJN. Aan de ene kant is mijn-bouw geïnspireerd door namen als mijn ing. Het slaat dus echt op mij eh op jou als je mij wordt, ik bedoel als je bij me aanklopt en aan jezelf wilt werken, aan mij dus.
De inspiratie komt trouwens ook van mijnbouw zoals dat vroeger in Limburg gebeurde. Wat voor schatten zijn er niet allemaal te vinden in mijnen; allerlei prachtige metalen, brandstoffen, mineralen. Allerlei bling-bling. Het leuke is dat iedereen zelf ook bling-bling heeft, zonder het zelf altijd te weten. Het ontdekken en leren gebruiken van jouw bling-bling dat heb ik als trainer coach en adviseur op het oog. Het gaat niet om de dingen die je niet hebt of kunt, maar juist om dingen die je wel hebt en kunt.  Als je daaraan en meewerkt kom je beter tot je recht.

Henk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten